رویدادها آرشیو خبر ها
الگری: شکست دردناک است

الگری: شکست دردناک است

اگر تمرکز و دقت کافی را نداشته باشی نمی توانی به آنچه که می خواهی دست یابی و امشب یوونتوس یک بار دیگر در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل شکست خورد؛ بانوی پیر درست در جایی که می توانست با رسیدن به یک پیروزی و بالا بردن جام قهرمانی شرایط خود را سروسامان بخشد و مسیر سخت را کمی هموارتر کند در سرنوشت ساز ترین دقیقه بازی از هم پاشید و جام قهرمانی سوپرکوپای ایتالیا را به رقیب دیرینه خود، اینتر واگذار کرد.

 

مکس الگری بعد از شکست دو بر یک تیم اش بعد از صدوبیست دقیقه دیدار و دریافت گل دوم در دقیقه انتهایی بازی در اظهار نظری حاضر شد و تاکید کرد که شکست دردناک است:

 

الکس ساندرو به سطح کیفی خود بازگشته، روگانی خوب بازی کرد و البته دیبالا که دقایق کمی می توانست بازی کند. بازی های بزرگ به ما می گوید که کجا و در چه شرایطی هستیم. بازی خوبی انجام دادیم متاسفانه به نظر میرسد که اینجا گول خوردیم گویی فوتبال را شیطان ساخته و ما اینجا گول خوردیم. در مقابل قوی ترین تیم ها بازی کردیم و اینتر یکی از قوی ترین تیم های حاضر است، ما موقعیت داشتیم و می توانستیم مانع از رسیدن گل دوم آنها شویم. حرفی برای گفتن به بچه ها وجود ندارد، شکست دردناک است و این باخت باعث خشم و ناراحتی میشود اما این مسئله دلیلی ست که ما در لیگ جدی تر و خشن تر بازی کنیم، حالا لیگ مانده و کوپا و لیگ قهرمانان که سعی می کنیم مسائل مثبت را ببینیم، تیم در حال رشد است اما همیشه همه چیز خوب پیش نمی رود از فردا به لیگ فکر می کنیم. هدف ما یکپارچگی و هماهنگی تیم است، برای بازی روگانی خوشحالم، برای الکس ساندرو نیز همین طور به جز اشتباه اخرین دقیقه اش. بازی در 120 دقیقه سخت است، حالا برخی از مصدومین برخواهند گشت. باید از نظر فیزیکی تیم را بازیابی کنیم، حریف بعدی ما تیمی فیزیکی ست باید خود را به بهترین نحوه ممکن اماده کنیم.

 

دیبالا

 

ما نمی توانیم خیلی ریسک کنیم. بعد از مصدومیت نمی تواند بازی های زیادی را یکی پس از دیگری انجام دهد. برابر رم نتواست اینقدر بازی کند اما امروز فرصت داشت. کولوسفسکی نیز بازی خوبی کرد. ده دقیقه نخست بیشتر برای عدم تمرکز مان توپ ها را بی دقت ارسال می کردیم اما بعد از این دقایق بازی کردیم و موقعیت خلق کردیم با این حال تیم کم و بیش در بازی ماند و تمرکز و اعتماد به نفس خود را حفظ کرد. به هر حال آسان نیست، بازی خوبی انجام دادیم اما در اخرین لحظه همه چیز از دست رفت. زمانی که در پنج ثانیه پایانی جامی از دست برود مطمئنا خوشایند نیست بلکه باید ما را عصبانی کند و در هر بازی باید این چنین باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: